Częste pytania
Czy otrzymam fakturę?
Tak, bez żadnych problemów.
Od razu po zakupie otrzymasz na podany adres mailowy fakturę VAT, czy to na firmę (jeśli podasz numer NIP) czy imienną. Wszystko zgodnie z Twoimi preferencjami.
Gdzie obejrzę kurs on-line?
Szkolenie będzie dostępne na Twoim koncie na Platformie od momentu zakupu. Co więcej, z poziomu karty kursu uzyskasz dostęp do materiałów dodatkowych przygotowanych przez twórców.
Aby kupić kurs, poprosimy Cię o założenie konta na Platformie. Pozwoli Ci to m.in. na śledzenie Twoich postępów w nauce.
Jak długo będzie dostępna możliwość oglądania kursu?
Zapewniamy Ci komfort i spokój.
Dopóki nie zmienią się aktualne przepisy przy danym kursie, dostęp do materiałów będzie nieograniczony czasowo, co pozwoli Ci uczyć się w swoim tempie.
W jaki sposób otrzymam e-book?
Aby kupić e-book, wystarczy że dodasz go do koszyka, bez konieczności posiadania konta na Platformie.
Po dokonaniu płatności, otrzymasz wiadomość e-mail z linkami do produktu. Jeśli posiadasz konto, e-book odstępny będzie do ściągnięcia również po zalogowaniu.
Jak mogę zapisać się na indywidualną konsultację?
W pierwszym kroku poprosimy Cię o zarezerwowanie wolnego terminu z kalendarza dostępnego na karcie konsultacji. Następnie, dokonaj zakupu np. szybkim przelewem, kartą lub BLIKIem. Spotkanie odbędziemy w umówionym terminie za pośrednictwem Google Meet lub innego systemu do spotkań on-line.
Do nabycia konsultacji nie musisz posiadać konta na Platformie.
Jak się skontaktować w razie problemów technicznych?
Jesteśmy tu, aby Ci pomóc. W przypadku jakichkolwiek problemów technicznych, skontaktuj się z nami poprzez mail: platforma@pitucitu.pl lub telefonicznie pod numerem +48 572 072 979.
Zrobimy wszystko, aby szybko rozwiązać Twój problem.
Czy mogę zaproponować współpracę, jeśli chcę przygodować na platformę swój produkt?
Oczywiście, z radością przyjmiemy Twoją propozycję.
Zapraszamy serdecznie do współpracy i zachęcamy do przedstawienia swojej oferty na adres e-mail platforma@pitucitu.pl.