Częste pytania

Tak, bez żadnych problemów.

Od razu po zakupie otrzymasz na podany adres mailowy fakturę VAT, czy to na firmę (jeśli podasz numer NIP) czy imienną. Wszystko zgodnie z Twoimi preferencjami.

Szkolenie będzie dostępne na Twoim koncie na Platformie od momentu zakupu. Co więcej, z poziomu karty kursu uzyskasz dostęp do materiałów dodatkowych przygotowanych przez twórców.

Aby kupić kurs, poprosimy Cię o założenie konta na Platformie. Pozwoli Ci to m.in. na śledzenie Twoich postępów w nauce.

Zapewniamy Ci komfort i spokój.

Dopóki nie zmienią się aktualne przepisy przy danym kursie, dostęp do materiałów będzie nieograniczony czasowo, co pozwoli Ci uczyć się w swoim tempie.

Aby kupić e-book, wystarczy że dodasz go do koszyka, bez konieczności posiadania konta na Platformie.

Po dokonaniu płatności, otrzymasz wiadomość e-mail z linkami do produktu. Jeśli posiadasz konto, e-book odstępny będzie do ściągnięcia również po zalogowaniu.

W pierwszym kroku poprosimy Cię o zarezerwowanie wolnego terminu z kalendarza dostępnego na karcie konsultacji. Następnie, dokonaj zakupu np. szybkim przelewem, kartą lub BLIKIem. Spotkanie odbędziemy w umówionym terminie za pośrednictwem Google Meet lub innego systemu do spotkań on-line.

Do nabycia konsultacji nie musisz posiadać konta na Platformie.

Jesteśmy tu, aby Ci pomóc. W przypadku jakichkolwiek problemów technicznych, skontaktuj się z nami poprzez mail: platforma@pitucitu.pl lub telefonicznie pod numerem +48 572 072 979.

Zrobimy wszystko, aby szybko rozwiązać Twój problem.

Oczywiście, z radością przyjmiemy Twoją propozycję.

Zapraszamy serdecznie do współpracy i zachęcamy do przedstawienia swojej oferty na adres e-mail platforma@pitucitu.pl.

Twój koszyk
Scroll to Top